Zakup filmu / transmisji PPV:

Zaloguj się na swoje konto Polsat Box Go. Na karcie materiału, którego zakupem jesteś zainteresowany znajdź i kliknij przycisk z koszykiem oraz ofertą cenową. Zostaniesz przekierowany do procesu płatności.

 

 

W pierwszym kroku wybierz sposób dostępu i kliknij „Dalej”.

 

 

Następnie wybierz najwygodniejszą dla siebie metodę płatności. Cena może być różna, w zależności od wybranej metody płatności.

 

Na kolejnym ekranie zobaczysz podsumowanie zakupu. Jeżeli chcesz zmienić sposób dostępu, metodę płatności lub przerwać proces, możesz to zrobić klikając „Zamknij”. Aby przejść do następnego kroku płatności, zapoznaj się z treścią wyświetlonych zgód i warunków. Jeśli je akceptujesz – zaznacz właściwe zgody i kliknij w „Zamawiam i płacę”.

 

Kolejny krok przeniesie Cię do:
- wyboru banku lub płatności BLIK – jeśli wybrałeś jako metodę płatności "Przelew”
- wyboru karty płatniczej – jeśli wybrałeś metodę płatności „Karta”
- instrukcji pod jaki numer wysłać SMS – jeśli wybrałeś metodę płatności „SMS”

Postępuj zgodnie z instrukcjami pojawiającymi się na ekranie aż zakończysz proces i zobaczysz komunikat o pozytywnym zakończeniu zakupu.

Nie znalazłeś odpowiedzi?

Napisz do nas na adres pomoc@polsatboxgo.pl lub skorzystaj z formularza

    Cyfrowy Polsat S.A. jako administrator Pani/Pana danych osobowych przetwarzać będzie Pani/Pana dane w celu obsługi zgłoszeń kierowanych do Cyfrowy Polsat S.A., obsługi procesów wewnętrznych związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, obsługi postępowań cywilnych i egzekucyjnych, administracyjnych, karnych oraz w celu wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa. Przysługuje Pani/Panu prawo do dostępu do danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, sprostowania. Pełna informacja o przetwarzaniu danych osobowych
    Zapoznaj się z Polityką Prywatności

    Trwa wysyłanie
    Twoje zgłoszenie zostało wysłane. Dziękujemy!
    Wysyłanie nie powiodło się