Gdzie mam wpisać otrzymany kod

Zaloguj się do swojego konta w serwisie Polsat Box Go. W ustawieniach konta przejdź do sekcji "Mam kod".

Wpisz kod, który posiadasz a następnie kliknij przycisk "Sprawdź" aby aktywować dostęp do materiału.

Kod możesz wpisać także w ustawieniach swojego konta w aplikacji mobilnej Polsat Box Go.

 

Nie znalazłeś odpowiedzi?

Napisz do nas na adres pomoc@polsatboxgo.pl lub skorzystaj z formularza

    Administratorem danych osobowych jest Cyfrowy Polsat S.A. Dane osobowe podane w formularzu będą przetwarzane w celu zapewnienia dostępu do serwisu, wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w celach marketingowych, wykrywania i eliminowania nadużyć oraz w celach wewnętrznych związanych ze świadczeniem usług oraz prowadzeniem działalności gospodarczej, w tym w celach dowodowych, analitycznych i statystycznych obejmujących także tworzenie modeli statystycznych. Przysługuje Pani/Panu prawo do dostępu do danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, sprostowania oraz cofnięcia zgód w każdym czasie.
    Zapoznaj się z Polityką Prywatności

    Trwa wysyłanie
    Twoje zgłoszenie zostało wysłane. Dziękujemy!
    Wysyłanie nie powiodło się