Wymagania techniczne

W przypadku wszystkich urządzeń:

  • połączenie z siecią Internet, w tym dostęp do łącza internetowego o rzeczywistej przepustowości minimum 2 megabitów na sekundę dla Treści w jakości 576p oraz co najmniej 25 megabitów na sekundę dla Treści w jakości 4K,
  • powstrzymanie się od korzystania z innych aplikacji podczas odtwarzania Treści,
  • korzystanie ze strony polsatboxgo.pl lub posiadanie zainstalowanej Aplikacji,
  • korzystanie z oficjalnego i legalnego oprogramowania Sprzętu (np. oficjalny system Android rozpowszechniany przez producenta urządzeń),
  • zainstalowanie aktualnych sterowników karty graficznej Sprzętu dostarczonych przez producenta,
  • wyłączone oprogramowanie blokujące reklamy,
  • wspieranie technologii Widevine Modular (DRM), Apple FairPlay, Irdeto KMS, Nagra PRM lub Microsoft PlayReady. Informacji o wspieraniu wymienionych technologii udziela producent systemu urządzenia
  • Usługa nie jest dostępna dla systemów operacyjnych uruchamianych na tej samej platformie sprzętowej i systemowej za pomocą maszyny wirtualnej (np. VMware Workstation, Java Virtual Machine, Microsoft Virtual PC itp.).

W przypadku strony polsatboxgo.pl:

  • korzystanie z przeglądarki Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Opera, Microsoft Edge, w wersji aktualnej lub jednej z dwóch poprzednich.
  • włączenie obsługi JavaScript w przeglądarce.

W przypadku urządzeń mobilnych: 

  • posiadanie urządzenia mobilnego wyposażonego w jeden z poniższych systemów: iOS, Android OS, Harmony OS w wersji aktualnej lub jednej z dwóch poprzednich.
  • system urządzenia mobilnego (Sprzętu) nie może być modyfikowany (tzw. „root device”, czy „jailbreak”) i powinien pochodzi z oficjalnego źródła dystrybucji producenta systemu. 

Pozostałe urządzenia:

  • korzystanie z Serwisu jest możliwe na niektórych urządzeniach wyposażonych w technologię Smart TV, a także na wybranych konsolach do gier oraz wybranych dekoderach set-top-box. Ze względu na specyficzne uwarunkowania techniczne tego typu urządzeń, aktualne informacje dotyczące wymagań technicznych dostępne będą w Serwisie, a w przypadku dekoderów Cyfrowego Polsatu - lista dekoderów z Aplikacją znajduje się na polsatboxgo.pl.

Nie znalazłeś odpowiedzi?

Napisz do nas na adres pomoc@polsatboxgo.pl lub skorzystaj z formularza

    Cyfrowy Polsat S.A. jako administrator Pani/Pana danych osobowych przetwarzać będzie Pani/Pana dane w celu obsługi zgłoszeń kierowanych do Cyfrowy Polsat S.A., obsługi procesów wewnętrznych związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, obsługi postępowań cywilnych i egzekucyjnych, administracyjnych, karnych oraz w celu wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa. Przysługuje Pani/Panu prawo do dostępu do danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, sprostowania. Pełna informacja o przetwarzaniu danych osobowych
    Zapoznaj się z Polityką Prywatności

    Trwa wysyłanie
    Twoje zgłoszenie zostało wysłane. Dziękujemy!
    Wysyłanie nie powiodło się