Lista kodów błędów dotyczących odtwarzania na www (komputery i urządzenia mobilne). Sprawdź rozwiązania

Zalecenia dotyczą odtwarzania materiałów na stronie www:

  • na komputerach z systemem Windows i/lub Mac,
  • na urządzeniach mobilnych z systemem Android i/lub iOS.

UWAGA! Poniższe zalecenia nie dotyczą aplikacji mobilnych.

  1. Odszukaj na poniższej liście kod błędu, który wyświetlił się podczas próby odtworzenia materiału na stronie www Twojego urządzenia.
  2. Wykonaj wszystkie proponowane zalecenia.
  3. Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, skontaktuj się z nami pod adresem pomoc@polsatboxgo.pl.

Kody błędów i sposoby rozwiązania związanych z nimi problemów:

1000 - 1. Odśwież stronę i spróbuj ponownie odtworzyć materiał. 2. Jeżeli błąd nadal występuje, zaktualizuj przeglądarkę.  

 

1200 - 1. Odśwież stronę i spróbuj ponownie odtworzyć materiał. 2. Jeżeli błąd nadal występuje, zaktualizuj przeglądarkę.  

 

1202 - 1. Sprawdź połączenie z Internetem. 2. Zweryfikuj czy używasz proxy i czy w związku z tym masz aktualne certyfikaty. 3. Sprawdź ustawienia sieci i spróbuj ponownie.

 

1203 - 1. Odśwież stronę i spróbuj ponownie odtworzyć materiał. 2. Wyczyść pamięć podręczną przeglądarki. 3. Jeżeli błąd nadal występuje, zaktualizuj przeglądarkę.

Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam link do materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.

 

1204 - 1. Odśwież stronę i spróbuj ponownie odtworzyć materiał. 2. Wyczyść pamięć podręczną przeglądarki. 3. Jeżeli błąd nadal występuje, zaktualizuj przeglądarkę.

Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam link do materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.

 

1206 - 1. Odśwież stronę i spróbuj ponownie odtworzyć materiał. 2. Jeżeli błąd nadal występuje, zaktualizuj przeglądarkę.

Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam link do materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.

 

1209 - 1. Odśwież stronę i spróbuj ponownie odtworzyć materiał. 2. Jeżeli błąd nadal występuje, zaktualizuj przeglądarkę.

Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam link do materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.

 

1210 - 1. Odśwież stronę i spróbuj ponownie odtworzyć materiał. 2. Wyczyść pamięć podręczną przeglądarki. 3. Jeżeli błąd nadal występuje, zaktualizuj przeglądarkę.

Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam link do materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.
 

1211 - 1. Odśwież stronę i spróbuj ponownie odtworzyć materiał. 2. Wyczyść pamięć podręczną przeglądarki. 3. Jeżeli błąd nadal występuje, zaktualizuj przeglądarkę.

Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam link do materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.

 

1300 - 1. Odśwież stronę i spróbuj ponownie odtworzyć materiał. 2. Sprawdź czy masz połączenie z Internetem. 3. Zweryfikuj czy używasz proxy i czy w związku z tym masz aktualne certyfikaty. 4. Sprawdź ustawienia sieci i spróbuj ponownie. 5. Jeśli błąd nadal występuje, zaktualizuj przeglądarkę.  

Przypadki wystąpienia:  

        • kabel do Internetu jest niepodłączony,
        • pluginy (dodatki do przeglądarki) np. wtyczki blokujące reklamy.  

Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam link do materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.

 

1310 - Odśwież stronę i spróbuj ponownie odtworzyć materiał. 

Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam link do materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.

 

1311 - Brak połączenia z Internetem. Sprawdź ustawienia sieci i spróbuj ponownie odtworzyć materiał.

Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam link do materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.

 

1312 - Serwery są przeciążone. Spróbuj ponownie później. 

Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam link do materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.

 

1320 - 1. Odśwież stronę i spróbuj ponownie odtworzyć materiał. 2. Jeżeli błąd nadal występuje, zaktualizuj przeglądarkę. 3. Jeżeli błąd nadal wystepuje, spróbuj uruchomić materiał na innej przeglądarce.

Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam link do materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.

 

1330 - 1. Odśwież stronę i spróbuj ponownie. 2. Jeżeli jesteś zalogowany, wyloguj się i zaloguj ponownie.

Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam link do materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.

 

1500 - 1. Odśwież stronę i spróbuj ponownie odtworzyć materiał. 2. Wyczyść pamięć podręczną przeglądarki. 3. Jeżeli błąd nadal występuje odinstaluj przeglądarkę, pobierz najnowszą wersję przeglądarki i zainstaluj ją (reinstalacja przeglądarki).

Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam link do materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.

 

1501 - 1. Odśwież stronę i spróbuj ponownie odtworzyć materiał. 2. Zaktualizuj przeglądarkę. 3. Upewnij się, czy zakup dostępu do materiału zakończył się pomyślnie. 4. Jeżeli błąd nadal występuje, spróbuj uruchomić materiał na innej przeglądarce.

Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam link do materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.

 

1503 - 1. Odśwież stronę i spróbuj ponownie odtworzyć materiał. 2. Zaktualizuj przeglądarkę. 3. Jeżeli błąd nadal występuje, spróbuj uruchomić materiał na innej przeglądarce. 

Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam link do materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.

 

1504 - 1. Odśwież stronę i spróbuj ponownie odtworzyć materiał. 2. Wyczyść pamięć podręczną przeglądarki. 3. Jeżeli błąd nadal występuje odinstaluj przeglądarkę, pobierz najnowszą wersję przeglądarki i zainstaluj ją (reinstalacja przeglądarki). 4. Spróbuj uruchomić materiał na innej przeglądarce. 

Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam link do materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.
 

1505 - Nie udało się uzyskać uprawnień do odtworzenia materiału. 1. Sprawdź połączenie z Internetem. 2. Odśwież stronę i spróbuj ponownie odtworzyć materiał.  3. Jeżeli błąd nadal występuje, zaktualizuj przeglądarkę. 4. W ustawieniach przeglądarki wyłącz i ponownie włącz możliwość odtwarzania zawartości chronionej przez DRM (Digital Rights Management, czyli Zarządzanie Prawami Cyfrowymi).

Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam link do materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.

 

1506 - Limit urządzeń, na których można odtwarzać materiał został wyczerpany. Kontynuuj odtwarzanie na urządzeniu na którym uruchomiono materiał po raz pierwszy. 

 

1507 - 1. Odśwież stronę i spróbuj ponownie odtworzyć materiał. 2. Zaktualizuj przeglądarkę. 3. Jeżeli błąd nadal występuje, prawdopodobnie upłynął okres ważności licencji  na odtwarzanie wybranego materiału (licencja wygasła).  

 

1508 - 1. Odśwież stronę i spróbuj ponownie odtworzyć materiał. 2. Jeżeli błąd nadal występuje, odinstaluj przeglądarkę, pobierz najnowszą wersję przeglądarki i zainstaluj ją (reinstalacja przeglądarki). 3. Spróbuj uruchomić materiał na innej przeglądarce. 

Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam link do materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.

 

2101 - Błąd wznowienia odtwarzania. 1. Odśwież stronę i spróbuj ponownie odtworzyć materiał.

Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam link do materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.

 

2200 - 1. Odśwież stronę i spróbuj ponownie odtworzyć materiał. 2. Zaktualizuj przeglądarkę. 

Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam link do materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.

 

2202 - 1. Odśwież stronę i spróbuj ponownie odtworzyć materiał. 2. Zaktualizuj przeglądarkę. 3. Spróbuj uruchomić materiał na innej przeglądarce. 

Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam link do materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.

 

2250 - Brak połączenia z Internetem lub odtwarzanie zostało wstrzymane przez oprogramowanie do blokowania reklam. 1. Sprawdź, czy masz wyłączone dodatki blokujące reklamy w przeglądarce. 2. Upewnij się, że połączenie z Internetem nie zostało przerwane. 

Nie znalazłeś odpowiedzi?

Napisz do nas na adres pomoc@polsatboxgo.pl lub skorzystaj z formularza

    Administratorem danych osobowych jest Cyfrowy Polsat S.A. Dane osobowe podane w formularzu będą przetwarzane w celu zapewnienia dostępu do serwisu, wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w celach marketingowych, wykrywania i eliminowania nadużyć oraz w celach wewnętrznych związanych ze świadczeniem usług oraz prowadzeniem działalności gospodarczej, w tym w celach dowodowych, analitycznych i statystycznych obejmujących także tworzenie modeli statystycznych. Przysługuje Pani/Panu prawo do dostępu do danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, sprostowania oraz cofnięcia zgód w każdym czasie.
    Zapoznaj się z Polityką Prywatności

    Trwa wysyłanie
    Twoje zgłoszenie zostało wysłane. Dziękujemy!
    Wysyłanie nie powiodło się