Polsat Box Go - Najczęściej zadawane pytania

 

APLIKACJE

 

1. Jak znaleźć aplikację Polsat Box Go w sklepie Google Play, App Store i Huawei AppGallery?

Aplikacja Polsat Box Go jest już dostępna w Google Play, App Store i Huawei AppGallery.

Znajdziesz je tutaj:

Google Play: LINK 
App Store: LINK 
Huawei AppGallery: LINK

 

Jeśli jesteś użytkownikiem Ipli:

  • pobierz nową aplikację.

Jeśli jesteś użytkownikiem Cyfrowy Polsat GO:

  • w zależności od ustawień, jakie wcześniej wybrałeś, aplikacja zaktualizuje się automatycznie lub trzeba będzie ją zaktualizować ręcznie.

W każdej chwili możesz korzystać z serwisu na polsatboxgo.pl

Nie należy mylić aplikacji Polsat Box Go z aplikacją Polsat Go, to dwie różne aplikacje z różną ofertą.

 

2. Czy aplikacja na mój Smart TV jest dostępna?

Aplikacje na Smart TV z systemem operacyjnym Android są dostępne do pobrania w sklepie Google Play.
Aplikacje na Samsung Smart TV z roczników 2017-2021 są już dostępne.
Aplikacje na LG Smart TV z roczników 2018-2021 (tylko modele UHD) są już dostępne.
Aplikacje na wybrane Smart TV innych producentów będą pojawiać się w sklepach w najbliższym czasie – będziemy o tym informować na bieżąco.

W każdej chwili można korzystać z serwisu na polsatboxgo.pl

W Polsat Box Go jest dostępna funkcja Chromecast, która umożliwia przesyłanie obrazu ze smartfona, tabletu i komputera na telewizor. Aby z niej skorzystać, potrzebujesz telewizora obsługującego tę funkcję lub przystawki Chromecast od Google.

 

3. Czy aplikacja Polsat Box Go jest dostępna na moim dekoderze?

Zmiany będą dokonywane sukcesywnie podczas kolejnych aktualizacji aplikacji. Aktualizacja obejmie kilka milionów dekoderów.

Dekoder polsat box 4K

Aplikacja Polsat Box Go jest już dostępna na najnowszym dekoderze polsat box 4K.

Seria EVOBOX

Na dekoderach z serii EVOBOX aktualizacje wprowadzamy stopniowo.

Będzie sukcesywnie wprowadzana w najbliższych tygodniach, a do czasu jej automatycznej aktualizacji, nadal będzie można korzystać z serwisu Cyfrowy Polsat Go – może zmienić się wcześniej układ elementów na ekranie.

Na dekoderach EVOBOX  w okresie przejściowym po aktualizacji aplikacji na Polsat Box Go w wybranych miejscach menu dekodera może nadal być widoczna nazwa Cyfrowy Polsat GO.

Zachęcamy także do korzystania z serwisu Polsat Box Go na www: polsatboxgo.pl.

W Polsat Box Go jest dostępna funkcja Chromecast, która umożliwia przesyłanie obrazu ze smartfona, tabletu i komputera na telewizor. Aby z niej skorzystać, potrzebujesz telewizora obsługującego tę funkcję lub dedykowanej przystawki Chromecast od Google.

Seria HD XXXX (7000 i starsze)

Na dekoderach z serii HD XXXX (HD 7000 i starszych) aplikacja Polsat Box Go nie będzie dostępna, ale będzie można nadal korzystać z aplikacji Cyfrowy Polsat GO.

Zachęcamy także do korzystania z serwisu Polsat Box Go na www: polsatboxgo.pl.

 

 

JAK SIĘ ZALOGOWAĆ?

 

1. Jak zalogować się do aplikacji Polsat Box Go?


Jeśli miałeś konto tylko w Cyfrowy Polsat Go (a w IPLI nie):

- wybierz „Logowanie iPolsatBox” (wpisz swoje dane, którymi logowałeś się do konta w Cyfrowy Polsat Go).

Nazwa iPolsatBox zastąpiła nazwę ICOK, zatem wybierając pole „Logowanie (ICOK) iPolsatBox”, logujesz się swoimi dotychczasowymi danymi do konta ICOK.


Jeśli miałeś konto tylko w IPLI (a w Cyfrowy Polsat Go nie):

- w polu „Dla pozostałych użytkowników” wpisz swoje dane, którymi logowałeś się do konta w IPLI.


Jeśli miałeś konto w Cyfrowy Polsat Go i w IPLI:

- wybierz „Logowanie (iCOK) iPolsatBox” (wpisz swoje dane, którymi logowałeś się do konta w Cyfrowy Polsat Go).

Nazwa iPolsatBox zastąpiła nazwę ICOK, zatem wybierając pole „Logowanie (ICOK) iPolsatBox”, logujesz się swoimi dotychczasowymi danymi do konta ICOK.


Nowi użytkownicy:

 – zgodnie ze swoimi loginem i hasłem w polach „Dla pozostałych użytkowników”

Nie należy mylić aplikacji Polsat Box Go z aplikacją Polsat Go, to dwie różne aplikacje z różną ofertą.


 

2. Próbuję powiązać konto z iCOK i dostaję komunikat „Konto na ten adres e-mail już istnieje”

Najprawdopodobniej masz dwa konta: w ICOK i w Ipli.

Zaloguj się danymi z iCOK-a, wybierając pole „Logowanie (ICOK) iPolsatBox”.

Nazwa iPolsatBox zastąpiła nazwę ICOK, zatem wybierając pole „Logowanie (ICOK) iPolsatBox”, logujesz się kontem ICOK.

 

3. Kiedy dostanę e-maila z potwierdzeniem adresu e-mail lub migracji?

W związku ze zwiększonym ruchem w naszym serwisie e-maile mogą przychodzić po pewnym czasie. Prosimy o cierpliwość oraz ewentualnie sprawdzenie skrzynki ze SPAM-em.

 

KONTENT

 

1. Gdzie znajdę darmowe treści dostępne dotychczas w IPLI (np. „Love Island”)?:

Wszystkie treści bez reklam są dostępne w pakietach Polsat Box Go Premium lub Polsat Box Go Sport.

VOD, sport na żywo, premiery seriali premium i na wyłączność, seriale przed emisją w telewizji, filmowe hity, ponad 120 kanałów TV są dostępne w Polsat Box Go.

Gale KSW, w tym najbliższa – też jest dostępna na Polsat Box Go.

Nie są dostępne przez inną aplikację – Polsat Go.

Wybrane treści, m.in. z biblioteki programowej Telewizji Polsat, są dostępne w modelu z reklamami w innej aplikacji - Polsat Go - po ich emisji w telewizji.

Jeśli chcesz np. obejrzeć odcinek „Przyjaciółek”, którego jeszcze nie było w TV – wybierz Polsat Box Go.

Jeśli chcesz np. obejrzeć odcinek „Przyjaciółek”, który już był w telewizji – możesz wybrać i Polsat Box Go i Polsat Go.

Nie należy mylić aplikacji Polsat Box Go z aplikacją Polsat Go, to dwie różne aplikacje z różną ofertą.

 

2. Polsat Box Go a Polsat Go

To dwie różne aplikacje.

Polsat Box Go – zastępuje Cyfrowy Polsat Go i Iplę, model płatny, dostępny dla wszystkich, bez reklam, treści premium wielu nadawców i producentów, premierowe seriale na wyłączność, sport na żywo, ponad 120 kanałów TV, m.in. pakiety Sport i Premium, wszystko bez reklam.

Polsat Go – serwis i aplikacja z programami Telewizji Polsat, model bezpłatny z reklamami.

Nie należy mylić aplikacji Polsat Box Go, która oferuje treści w odpłatnych pakietach premium, z aplikacją Polsat Go, która daje darmowy dostęp do treści TV Polsat w zamian za obejrzenie reklam. To dwie różne aplikacje z różną ofertą.

Nie znalazłeś odpowiedzi?

Napisz do nas na adres pomoc@polsatboxgo.pl lub skorzystaj z formularza

    Administratorem danych osobowych jest Cyfrowy Polsat S.A. Dane osobowe podane w formularzu będą przetwarzane w celu zapewnienia dostępu do serwisu, wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w celach marketingowych, wykrywania i eliminowania nadużyć oraz w celach wewnętrznych związanych ze świadczeniem usług oraz prowadzeniem działalności gospodarczej, w tym w celach dowodowych, analitycznych i statystycznych obejmujących także tworzenie modeli statystycznych. Przysługuje Pani/Panu prawo do dostępu do danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, sprostowania oraz cofnięcia zgód w każdym czasie.
    Zapoznaj się z Polityką Prywatności

    Trwa wysyłanie
    Twoje zgłoszenie zostało wysłane. Dziękujemy!
    Wysyłanie nie powiodło się