Polsat Box Go - Najczęściej zadawane pytania

 

APLIKACJE

 

1. Jak znaleźć aplikację Polsat Box Go w sklepie Google Play, App Store i Huawei AppGallery?

Aplikacja Polsat Box Go jest już dostępna w Google Play, App Store i Huawei AppGallery.

Znajdziesz je tutaj:

Google Play: LINK 
App Store: LINK 
Huawei AppGallery: LINK

2. Czy aplikacja na mój Smart TV jest dostępna?

Aplikacje na Smart TV z systemem operacyjnym Android są dostępne do pobrania w sklepie Google Play.
Aplikacje na Samsung Smart TV z roczników 2017-2021 są już dostępne.
Aplikacje na LG Smart TV z roczników 2018-2021 (tylko modele UHD) są już dostępne.
Aplikacje na wybrane Smart TV innych producentów będą pojawiać się w sklepach w najbliższym czasie – będziemy o tym informować na bieżąco.

W każdej chwili można korzystać z serwisu na polsatboxgo.pl

W Polsat Box Go jest dostępna funkcja Chromecast, która umożliwia przesyłanie obrazu ze smartfona, tabletu i komputera na telewizor. Aby z niej skorzystać, potrzebujesz telewizora obsługującego tę funkcję lub przystawki Chromecast od Google.

 

3. Czy aplikacja Polsat Box Go jest dostępna na moim dekoderze?

Aplikacja Polsat Box Go dostępna jest na dekoderach:

polsatbox 4K, polsat box 4k lite, Evobox lite, Evobox HD, Evobox PVR, Evobox Stream oraz Evobox IP.

Zachęcamy także do korzystania z serwisu Polsat Box Go na www: polsatboxgo.pl.

W Polsat Box Go jest dostępna funkcja Chromecast, która umożliwia przesyłanie obrazu ze smartfona, tabletu i komputera na telewizor. Aby z niej skorzystać, potrzebujesz telewizora obsługującego tę funkcję lub dedykowanej przystawki Chromecast od Google.

 

JAK SIĘ ZALOGOWAĆ?

 

1. Jak zalogować się do aplikacji Polsat Box Go?


Jeśli miałeś konto tylko w Cyfrowy Polsat Go (a w IPLI nie):

- wybierz „Zaloguj się kontem iPolsat Box (SSO)” (wpisz swoje dane, którymi logowałeś się do konta w Cyfrowy Polsat Go).

Nazwa iPolsatBox zastąpiła nazwę ICOK, zatem wybierając pole „Zaloguj się kontem iPolsat Box (SSO)”, logujesz się swoimi dotychczasowymi danymi do konta ICOK.


Jeśli miałeś konto tylko w IPLI (a w Cyfrowy Polsat Go nie):

- w polu „Dla pozostałych użytkowników” wpisz swoje dane, którymi logowałeś się do konta w IPLI.


Jeśli miałeś konto w Cyfrowy Polsat Go i w IPLI:

- wybierz „Zaloguj się kontem iPolsat Box (SSO)” (wpisz swoje dane, którymi logowałeś się do konta w Cyfrowy Polsat Go).

Nazwa iPolsatBox zastąpiła nazwę ICOK, zatem wybierając pole „Zaloguj się kontem iPolsat Box (SSO)”, logujesz się swoimi dotychczasowymi danymi do konta ICOK.


Nowi użytkownicy:

 – zgodnie ze swoimi loginem i hasłem w polach „Dla pozostałych użytkowników”

 

2. Próbuję powiązać konto z iCOK i dostaję komunikat „Konto na ten adres e-mail już istnieje”

Najprawdopodobniej masz dwa konta: w ICOK i w Ipli.

Zaloguj się danymi z iCOK-a, wybierając pole „Zaloguj się kontem iPolsat Box (SSO)”.

Nazwa iPolsatBox zastąpiła nazwę ICOK, zatem wybierając pole „Zaloguj się kontem iPolsat Box (SSO)”, logujesz się kontem ICOK.

 

Nie znalazłeś odpowiedzi?

Napisz do nas na adres pomoc@polsatboxgo.pl lub skorzystaj z formularza

    Cyfrowy Polsat S.A. jako administrator Pani/Pana danych osobowych przetwarzać będzie Pani/Pana dane w celu obsługi zgłoszeń kierowanych do Cyfrowy Polsat S.A., obsługi procesów wewnętrznych związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, obsługi postępowań cywilnych i egzekucyjnych, administracyjnych, karnych oraz w celu wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa. Przysługuje Pani/Panu prawo do dostępu do danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, sprostowania. Pełna informacja o przetwarzaniu danych osobowych
    Zapoznaj się z Polityką Prywatności

    Trwa wysyłanie
    Twoje zgłoszenie zostało wysłane. Dziękujemy!
    Wysyłanie nie powiodło się