Na jakich urządzeniach mogę korzystać z Polsat Box Go?

Do swobodnego oglądania materiałów w Polsat Box Go konieczne jest połączenie z internetem o minimalnej przepustowości 2mbit/s, oraz 25mbit/s dla Ultra HD (4K). Wyświetlana jakość zależna jest od komputera, uruchomionych na nim w danej chwili programów (antywirusowych, p2p) i poszczególnych ustawień w odtwarzaczu.

W przypadku strony polsatboxgo.pl:

- korzystanie z przeglądarki Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Opera, Microsoft Edge, w wersji aktualnej lub jednej z dwóch poprzednich.

- włączenie obsługi JavaScript w przeglądarce.

Dostępna jest również aplikacja na urządzenia mobilne z systemem: Android, iOS oraz Harmony OS.

W przypadku urządzeń mobilnych konieczne jest:

- posiadanie urządzenia mobilnego wyposażonego w jeden z poniższych systemów: iOS, Android OS, Harmony OS w wersji aktualnej lub jednej z dwóch poprzednich.

- system urządzenia mobilnego (Sprzętu) nie może być modyfikowany (tzw. „root device”, czy „jailbreak”) i powinien pochodzi z oficjalnego źródła dystrybucji producenta systemu. 

Polsat Box Go jest również dostępny na urządzeniach typu Connected TV:

- urządzeniach z systemem Android TV
- urządzeniach z systemem Apple TV
- telewizorach Samsung Smart TV z roczników 2017-2021
- telewizorach LG Smart TV z roczników 2018-2021 (tylko modele UHD)

Aplikacje na wybrane Smart TV innych producentów będą pojawiać się w sklepach w najbliższym czasie – będziemy o tym informować na bieżąco.

Polsat Box Go jest też dostępny na dekoderach Polsat Box (EVOBOX PVR, EVOBOX HD, EVOBOX Lite, EVOBOX IP, EVOBOX STREAM, polsat box 4K, polsat box 4K lite).

Na jakich urządzeniach mogę uruchomić Tryb Statystyk przy transmisjach Ligi Mistrzów UEFA?

Tryb statystyk jest dostępny przy transmisjach Ligi Mistrzów UEFA:
- w aplikacji na urządzeniach mobilnych z systemami Android w wersji 9 lub wyższym;
- na stronie polsatboxgo.pl w przeglądarkach internetowych: Chrome, Firefox, Opera, Microsoft Edge, w wersji aktualnej lub jednej z dwóch poprzednich.

 

Nie znalazłeś odpowiedzi?

Napisz do nas na adres pomoc@polsatboxgo.pl lub skorzystaj z formularza

    Cyfrowy Polsat S.A. jako administrator Pani/Pana danych osobowych przetwarzać będzie Pani/Pana dane w celu obsługi zgłoszeń kierowanych do Cyfrowy Polsat S.A., obsługi procesów wewnętrznych związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, obsługi postępowań cywilnych i egzekucyjnych, administracyjnych, karnych oraz w celu wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa. Przysługuje Pani/Panu prawo do dostępu do danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, sprostowania. Pełna informacja o przetwarzaniu danych osobowych
    Zapoznaj się z Polityką Prywatności

    Trwa wysyłanie
    Twoje zgłoszenie zostało wysłane. Dziękujemy!
    Wysyłanie nie powiodło się