Na jakich urządzeniach mogę korzystać z Polsat Box Go?

Do swobodnego oglądania materiałów w Polsat Box Go konieczne jest połączenie z internetem o minimalnej przepustowości 2mbit/s, oraz 25mbit/s dla Ultra HD (4K). Wyświetlana jakość zależna jest od komputera, uruchomionych na nim w danej chwili programów (antywirusowych, p2p) i poszczególnych ustawień w odtwarzaczu.

W przypadku strony polsatboxgo.pl:

- korzystanie z przeglądarki Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Opera, Microsoft Edge, w wersji aktualnej lub jednej z dwóch poprzednich.

- włączenie obsługi JavaScript w przeglądarce.

Dostępna jest również aplikacja na urządzenia mobilne z systemem: Android, iOS oraz Harmony OS.

W przypadku urządzeń mobilnych konieczne jest:

- posiadanie urządzenia mobilnego wyposażonego w jeden z poniższych systemów: iOS, Android OS, Harmony OS w wersji aktualnej lub jednej z dwóch poprzednich.

- system urządzenia mobilnego (Sprzętu) nie może być modyfikowany (tzw. „root device”, czy „jailbreak”) i powinien pochodzi z oficjalnego źródła dystrybucji producenta systemu. 

Polsat Box Go jest również dostępny na urządzeniach typu Connected TV:

- urządzeniach z systemem Android TV
- urządzeniach z systemem Apple TV
- telewizorach Samsung Smart TV nie starszych niż 5 lat
- telewizorach LG Smart TV nie starszych niż 5 lat

D)

Aplikacje na wybrane Smart TV innych producentów będą pojawiać się w sklepach w najbliższym czasie – będziemy o tym informować na bieżąco.

Polsat Box Go jest też dostępny na dekoderach Polsat Box (EVOBOX PVR, EVOBOX HD, EVOBOX Lite, EVOBOX IP, EVOBOX STREAM, polsat box | 4K, polsat box | 4K lite, polsat soundbox | 4k).

Na jakich urządzeniach mogę uruchomić Tryb Statystyk przy transmisjach Ligi Mistrzów UEFA?

Tryb statystyk jest dostępny przy transmisjach Ligi Mistrzów UEFA:
- w aplikacji na urządzeniach mobilnych z systemami Android w wersji 9 lub wyższym;
- na stronie polsatboxgo.pl w przeglądarkach internetowych: Chrome, Firefox, Opera, Microsoft Edge, w wersji aktualnej lub jednej z dwóch poprzednich.

 

Nie znalazłeś odpowiedzi?

Napisz do nas na adres pomoc@polsatboxgo.pl lub skorzystaj z formularza

    Cyfrowy Polsat S.A. jako administrator Pani/Pana danych osobowych przetwarzać będzie Pani/Pana dane w celu obsługi zgłoszeń kierowanych do Cyfrowy Polsat S.A., obsługi procesów wewnętrznych związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, obsługi postępowań cywilnych i egzekucyjnych, administracyjnych, karnych oraz w celu wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa. Przysługuje Pani/Panu prawo do dostępu do danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, sprostowania. Pełna informacja o przetwarzaniu danych osobowych
    Zapoznaj się z Polityką Prywatności

    Trwa wysyłanie
    Twoje zgłoszenie zostało wysłane. Dziękujemy!
    Wysyłanie nie powiodło się