Na jakich urządzeniach mogę korzystać z Polsat Box Go?
Do swobodnego oglądania materiałów w Polsat Box Go konieczne jest połączenie z internetem o minimalnej przepustowości 2mbit/s, oraz 25mbit/s dla Ultra HD (4K). Wyświetlana jakość zależna jest od komputera, uruchomionych na nim w danej chwili programów (antywirusowych, p2p) i poszczególnych ustawień w odtwarzaczu.
W przypadku strony polsatboxgo.pl:
- korzystanie z przeglądarki Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Opera, Microsoft Edge, w wersji aktualnej lub jednej z dwóch poprzednich.
- włączenie obsługi JavaScript w przeglądarce.
Dostępna jest również aplikacja na urządzenia mobilne z systemem: Android, iOS oraz Harmony OS.
W przypadku urządzeń mobilnych konieczne jest:
- posiadanie urządzenia mobilnego wyposażonego w jeden z poniższych systemów: iOS, Android OS, Harmony OS w wersji aktualnej lub jednej z dwóch poprzednich.
- system urządzenia mobilnego (Sprzętu) nie może być modyfikowany (tzw. „root device”, czy „jailbreak”) i powinien pochodzi z oficjalnego źródła dystrybucji producenta systemu.
Polsat Box Go jest również dostępny na urządzeniach typu Connected TV:
- urządzeniach z systemem Android TV
- urządzeniach z systemem Apple TV
- telewizorach Samsung Smart TV z roczników 2017-2021
- telewizorach LG Smart TV z roczników 2018-2021 (tylko modele UHD)
Aplikacje na wybrane Smart TV innych producentów będą pojawiać się w sklepach w najbliższym czasie – będziemy o tym informować na bieżąco.
Polsat Box Go jest też dostępny na dekoderach Polsat Box (EVOBOX PVR, EVOBOX HD, EVOBOX Lite, EVOBOX IP, EVOBOX STREAM, polsat box 4K).