W aplikacji Android wyświetla mi się kod błędu…

100010 -  Sprawdź połączenie internetowe i spróbuj ponownie uruchomić materiał/transmisję. Zmień domyślne ustawienia wyboru jakości (opcje: zawsze najlepsza/zawsze najgorsza) i spróbuj ponownie uruchomić materiał/transmisję. W przypadku powtarzającego się błędu pomóc może restart aplikacji i wyczyszczenie danych aplikacji

100020 - Sprawdź połączenie internetowe i spróbuj ponownie uruchomić materiał/transmisję. W przypadku powtarzającego się błędu pomóc może restart aplikacji i wyczyszczenie danych aplikacji

100030 - Zmień domyślne ustawienia wyboru jakości (opcje: zawsze najlepsza/zawsze najgorsza) i spróbuj ponownie uruchomić materiał/transmisję. W przypadku powtarzającego się błędu pomóc może restart aplikacji i wyczyszczenie danych aplikacji

100040 / 100041 - Wyczyść dane aplikacji. W przypadku powtarzającego się błędu pomóc może restart aplikacji

100050 - Sprawdź połączenie internetowe i spróbuj ponownie uruchomić materiał/transmisję. W przypadku powtarzającego się błędu pomóc może restart aplikacji i wyczyszczenie danych aplikacji

100060 - Spróbuj ponownie uruchomić kanał/live. W przypadku powtarzającego się błędu pomóc może restart aplikacji i wyczyszczenie danych aplikacji

200000 - Spróbuj ponownie uruchomić materiał. W przypadku powtarzającego się błędu pomóc może restart aplikacji i wyczyszczenie danych aplikacji

720000 - Sprawdź połączenie internetowe i spróbuj ponownie uruchom materiał/transmisję. W przypadku powtarzającego się błędu pomóc może restart aplikacji i wyczyszczenie danych aplikacji

730000 - W przypadku wystąpienia tego błędu, wyślij zgłoszenie na pomoc@polsatboxgo.pl zawierające tytuł materiału oraz informacje o urządzeniu

Nie znalazłeś odpowiedzi?

Napisz do nas na adres pomoc@polsatboxgo.pl lub skorzystaj z formularza

    Cyfrowy Polsat S.A. jako administrator Pani/Pana danych osobowych przetwarzać będzie Pani/Pana dane w celu obsługi zgłoszeń kierowanych do Cyfrowy Polsat S.A., obsługi procesów wewnętrznych związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, obsługi postępowań cywilnych i egzekucyjnych, administracyjnych, karnych oraz w celu wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa. Przysługuje Pani/Panu prawo do dostępu do danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, sprostowania. Pełna informacja o przetwarzaniu danych osobowych
    Zapoznaj się z Polityką Prywatności

    Trwa wysyłanie
    Twoje zgłoszenie zostało wysłane. Dziękujemy!
    Wysyłanie nie powiodło się