Jak zrezygnować z subskrypcji?

Wejdź na stronę polsatboxgo.pl, następnie zaloguj się i przejdź do sekcji "Moje dostępy", gdzie będziesz mógł wybrać pakiet, z którego chcesz zrezygnować.

 

Następnie wciśnij przycisk "Zrezygnuj" przy pakiecie, którego ważności nie chcesz przedłużyć.

 W kolejnym kroku zostaniesz poproszony o potwierdzenie. Aby zrezygnować z przedłużenia pakietu kliknij przycisk "OK".

 W następnym ekranie otrzymasz potwierdzenie wyłączenia dostępu do zakupionej wcześniej usługi cyklicznej.

Po kliknięciu w przycisk "OK" na następnym ekranie zobaczysz do kiedy jest jeszcze ważny pakiet, z którego zrezygnowałeś. W każdej chwili możesz wrócić do subskrypcji pakietu wybierając opcję "Przedłuż" w sekcji "Moje dostępy".

 

Jeśli posiadasz pakiet cykliczny zakupiony u swojego operatora (Plus, T-Mobile) rezygnacja z pakietu możliwa jest tylko poprzez kontakt z dostawcą usługi. Po naciśnięciu przycisku "Zrezygnuj" zobaczysz instrukcję rezygnacji.

 

Nie znalazłeś odpowiedzi?

Napisz do nas na adres pomoc@polsatboxgo.pl lub skorzystaj z formularza

    Administratorem danych osobowych jest Cyfrowy Polsat S.A. Dane osobowe podane w formularzu będą przetwarzane w celu zapewnienia dostępu do serwisu, wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w celach marketingowych, wykrywania i eliminowania nadużyć oraz w celach wewnętrznych związanych ze świadczeniem usług oraz prowadzeniem działalności gospodarczej, w tym w celach dowodowych, analitycznych i statystycznych obejmujących także tworzenie modeli statystycznych. Przysługuje Pani/Panu prawo do dostępu do danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, sprostowania oraz cofnięcia zgód w każdym czasie.
    Zapoznaj się z Polityką Prywatności

    Trwa wysyłanie
    Twoje zgłoszenie zostało wysłane. Dziękujemy!
    Wysyłanie nie powiodło się