Lista kodów błędów dotyczących odtwarzania za pośrednictwem Google Chromecasta. Sprawdź rozwiązania

 

  1. Odszukaj na poniższej liście kod błędu, który wyświetlił się na Twoim urządzeniu, podczas próby odtworzenia materiału za pośrednictwem Google Chromecasta. 
  2. Wykonaj wszystkie proponowane zalecenia.
  3. Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, skontaktuj się z nami pod adresem pomoc@polsatboxgo.pl.

Kody błędów i sposoby rozwiązania związanych z nimi problemów:

1000 - 1. Wyłącz i włącz ponownie urządzenie, na które przesyłasz obraz. 2. Spróbuj odtworzyć materiał na urządzeniu, z którego chcesz wysłać obraz. 3. Kliknij ikonę Chromecasta i prześlij obraz z nadajnika (urządzenie z którego przesyłasz obraz) na odbiornik (urządzenie np. telewizor, na które przesyłasz obraz).

Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu. 

 

1200 - 1. Wyłącz i włącz ponownie urządzenie, na które przesyłasz obraz. 2. Spróbuj odtworzyć materiał na urządzeniu, z którego chcesz wysłać obraz. 3. Kliknij ikonę Chromecasta i prześlij obraz z nadajnika (urządzenie z którego przesyłasz obraz) na odbiornik (urządzenie np. telewizor, na które przesyłasz obraz).

Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.

 

1202 - 1. Sprawdź czy masz połączenie z Internetem. 2. Sprawdź ustawienia sieci i spróbuj ponownie. 3. Wyłącz i włącz ponownie urządzenie, na które przesyłasz obraz. 4. Spróbuj odtworzyć materiał na urządzeniu, z którego chcesz wysłać obraz. 5. Kliknij ikonę Chromecasta i prześlij obraz z nadajnika (urządzenie, z którego przesyłasz obraz) na odbiornik (urządzenie np. telewizor, na które przesyłasz obraz).

Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.

 

1203 - 1. Wyłącz i włącz ponownie urządzenie, na które przesyłasz obraz. 2. Spróbuj odtworzyć materiał na urządzeniu, z którego chcesz wysłać obraz. 3. Kliknij ikonę Chromecasta i prześlij obraz z nadajnika (urządzenie z którego przesyłasz obraz) na odbiornik (urządzenie np. telewizor, na które przesyłasz obraz).

Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.

 

1204 - 1. Wyłącz i włącz ponownie urządzenie, na które przesyłasz obraz. 2. Spróbuj odtworzyć materiał na urządzeniu, z którego chcesz wysłać obraz. 3. Kliknij ikonę Chromecasta i prześlij obraz z nadajnika (urządzenie z którego przesyłasz obraz) na odbiornik (urządzenie np. telewizor, na które przesyłasz obraz).

Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.

 

1206 - Wyłącz i włącz ponownie urządzenie na które przesyłasz obraz.

Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.

 

1209 - Wyłącz i włącz ponownie urządzenie na które przesyłasz obraz.

Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.

 

1210 - Wyłącz i włącz ponownie urządzenie na które przesyłasz obraz.

Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.

 

1211 - Wyłącz i włącz ponownie urządzenie na które przesyłasz obraz.

Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.

 

1300 - 1. Sprawdź czy masz połączenie z Internetem. 2. Sprawdź ustawienia sieci i spróbuj ponownie. 3. Wyłącz i włącz ponownie urządzenie, na które przesyłasz obraz. 4. Spróbuj odtworzyć materiał na urządzeniu, z którego chcesz wysłać obraz. 5. Kliknij ikonę Chromecasta i prześlij obraz z nadajnika (urządzenie, z którego przesyłasz obraz) na odbiornik (urządzenie np. telewizor, na które przesyłasz obraz).

Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.

 

13101. Wyłącz i włącz ponownie urządzenie, na które przesyłasz obraz. 2. Spróbuj odtworzyć materiał na urządzeniu, z którego chcesz wysłać obraz. 3. Kliknij ikonę Chromecasta i prześlij obraz z nadajnika (urządzenie z którego przesyłasz obraz) na odbiornik (urządzenie np. telewizor, na które przesyłasz obraz).

Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.

 

1311 - Brak połączenia z Internetem. 1. Sprawdź ustawienia sieci i spróbuj ponownie. 2. Wyłącz i włącz ponownie urządzenie, na które przesyłasz obraz. 3. Spróbuj odtworzyć materiał na urządzeniu, z którego chcesz wysłać obraz. 4. Kliknij ikonę Chromecasta i prześlij obraz z nadajnika (urządzenie, z którego przesyłasz obraz) na odbiornik (urządzenie np. telewizor, na które przesyłasz obraz).

Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.

 

1312 - Serwery są przeciążone. Spróbuj ponownie później. 1. Wyłącz i włącz ponownie urządzenie, na które przesyłasz obraz. 2. Spróbuj odtworzyć materiał na urządzeniu, z którego chcesz wysłać obraz. 3. Kliknij ikonę Chromecasta i prześlij obraz z nadajnika (urządzenie, z którego przesyłasz obraz) na odbiornik (urządzenie np. telewizor, na które przesyłasz obraz).

Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.

 

1320 - 1. Wyłącz i włącz ponownie urządzenie, na które przesyłasz obraz. 2. Spróbuj odtworzyć materiał na urządzeniu, z którego chcesz wysłać obraz. 3. Kliknij ikonę Chromecasta i prześlij obraz z nadajnika (urządzenie z którego przesyłasz obraz) na odbiornik (urządzenie np. telewizor, na które przesyłasz obraz).

Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.

 

1330 - 1. Jeżeli jesteś zalogowany, wyloguj się i zaloguj ponownie. 2. Wyłącz i włącz ponownie urządzenie, na które przesyłasz obraz. 3. Spróbuj odtworzyć materiał na urządzeniu, z którego chcesz wysłać obraz. 4. Kliknij ikonę Chromecasta i prześlij obraz z nadajnika (urządzenie, z którego przesyłasz obraz) na odbiornik (urządzenie np. telewizor, na które przesyłasz obraz).

Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.

 

1500 - 1. Wyłącz i włącz ponownie urządzenie, na które przesyłasz obraz. 2. Spróbuj odtworzyć materiał na urządzeniu, z którego chcesz wysłać obraz. 3. Kliknij ikonę Chromecasta i prześlij obraz z nadajnika (urządzenie z którego przesyłasz obraz) na odbiornik (urządzenie np. telewizor, na które przesyłasz obraz).

Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.

 

1501 - 1. Upewnij się, czy zakup dostępu do materiału zakończył się pomyślnie. 2. Wyłącz i włącz ponownie urządzenie, na które przesyłasz obraz. 3. Spróbuj odtworzyć materiał na urządzeniu, z którego chcesz wysłać obraz. 4. Kliknij ikonę Chromecasta i prześlij obraz z nadajnika (urządzenie, z którego przesyłasz obraz) na odbiornik (urządzenie np. telewizor, na które przesyłasz obraz).

Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.

 

1503 - 1. Wyłącz i włącz ponownie urządzenie, na które przesyłasz obraz. 2. Spróbuj odtworzyć materiał na urządzeniu, z którego chcesz wysłać obraz. 3. Kliknij ikonę Chromecasta i prześlij obraz z nadajnika (urządzenie z którego przesyłasz obraz) na odbiornik (urządzenie np. telewizor, na które przesyłasz obraz).

Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.

 

1504 - 1. Wyłącz i włącz ponownie urządzenie, na które przesyłasz obraz. 2. Spróbuj odtworzyć materiał na urządzeniu, z którego chcesz wysłać obraz. 3. Kliknij ikonę Chromecasta i prześlij obraz z nadajnika (urządzenie z którego przesyłasz obraz) na odbiornik (urządzenie np. telewizor, na które przesyłasz obraz).

Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.

 

1505 - Nie udało się uzyskać uprawnień do odtworzenia materiału. 1. Sprawdź połączenie z Internetem. 2. Wyłącz i włącz ponownie urządzenie, na które przesyłasz obraz. 3. Spróbuj odtworzyć materiał na urządzeniu, z którego chcesz wysłać obraz. 4. Kliknij ikonę Chromecasta i prześlij obraz z nadajnika (urządzenie, z którego przesyłasz obraz) na odbiornik (urządzenie np. telewizor, na które przesyłasz obraz).

Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.

 

1506 - Limit urządzeń, na których można odtwarzać materiał został wyczerpany. Kontynuuj odtwarzanie na urządzeniu, na którym uruchomiono materiał po raz pierwszy. 

 

1507 - 1. Wyłącz i włącz ponownie urządzenie, na które przesyłasz obraz. 2. Spróbuj odtworzyć materiał na urządzeniu, z którego chcesz wysłać obraz. 3. Kliknij ikonę Chromecasta i prześlij obraz z nadajnika (urządzenie z którego przesyłasz obraz) na odbiornik (urządzenie np. telewizor, na które przesyłasz obraz).

Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.

Jeżeli błąd nadal występuje, prawdopodobnie upłynął okres ważności licencji do odtwarzania wybranego materiału (licencja wygasła).    

 

1508 - 1. Wyłącz i włącz ponownie urządzenie, na które przesyłasz obraz. 2. Spróbuj odtworzyć materiał na urządzeniu, z którego chcesz wysłać obraz. 3. Kliknij ikonę Chromecasta i prześlij obraz z nadajnika (urządzenie z którego przesyłasz obraz) na odbiornik (urządzenie np. telewizor, na które przesyłasz obraz).

Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.

 

2101 - Błąd wznowienia odtwarzania. 1. Wyłącz i włącz ponownie urządzenie, na które przesyłasz obraz. 2. Spróbuj odtworzyć materiał na urządzeniu, z którego chcesz wysłać obraz. 3. Kliknij ikonę Chromecasta i prześlij obraz z nadajnika (urządzenie, z którego przesyłasz obraz) na odbiornik (urządzenie np. telewizor, na które przesyłasz obraz).

Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.

 

2200 - 1. Wyłącz i włącz ponownie urządzenie, na które przesyłasz obraz. 2. Spróbuj odtworzyć materiał na urządzeniu, z którego chcesz wysłać obraz. 3. Kliknij ikonę Chromecasta i prześlij obraz z nadajnika (urządzenie z którego przesyłasz obraz) na odbiornik (urządzenie np. telewizor, na które przesyłasz obraz).

Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.

 

2202 - 1. Wyłącz i włącz ponownie urządzenie, na które przesyłasz obraz. 2. Spróbuj odtworzyć materiał na urządzeniu, z którego chcesz wysłać obraz. 3. Kliknij ikonę Chromecasta i prześlij obraz z nadajnika (urządzenie z którego przesyłasz obraz) na odbiornik (urządzenie np. telewizor, na które przesyłasz obraz).

Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.

 

2250 - 1. Upewnij się, że połączenie z Internetem nie zostało przerwane. 2. Wyłącz i włącz ponownie urządzenie, na które przesyłasz obraz. 3. Spróbuj odtworzyć materiał na urządzeniu, z którego chcesz wysłać obraz. 4. Kliknij ikonę Chromecasta i prześlij obraz z nadajnika (urządzenie z którego przesyłasz obraz) na odbiornik (urządzenie np. telewizor, na które przesyłasz obraz).

Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.

  

Nie znalazłeś odpowiedzi?

Napisz do nas na adres pomoc@polsatboxgo.pl lub skorzystaj z formularza

    Cyfrowy Polsat S.A. jako administrator Pani/Pana danych osobowych przetwarzać będzie Pani/Pana dane w celu obsługi zgłoszeń kierowanych do Cyfrowy Polsat S.A., obsługi procesów wewnętrznych związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, obsługi postępowań cywilnych i egzekucyjnych, administracyjnych, karnych oraz w celu wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa. Przysługuje Pani/Panu prawo do dostępu do danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, sprostowania. Pełna informacja o przetwarzaniu danych osobowych
    Zapoznaj się z Polityką Prywatności

    Trwa wysyłanie
    Twoje zgłoszenie zostało wysłane. Dziękujemy!
    Wysyłanie nie powiodło się