W aplikacji Android wyświetla mi się kod błędu…
100010 - Sprawdź połączenie internetowe i spróbuj ponownie uruchomić materiał/transmisję. Zmień domyślne ustawienia wyboru jakości (opcje: zawsze najlepsza/zawsze najgorsza) i spróbuj ponownie uruchomić materiał/transmisję. W przypadku powtarzającego się błędu pomóc może restart aplikacji i wyczyszczenie danych aplikacji
100020 - Sprawdź połączenie internetowe i spróbuj ponownie uruchomić materiał/transmisję. W przypadku powtarzającego się błędu pomóc może restart aplikacji i wyczyszczenie danych aplikacji
100030 - Zmień domyślne ustawienia wyboru jakości (opcje: zawsze najlepsza/zawsze najgorsza) i spróbuj ponownie uruchomić materiał/transmisję. W przypadku powtarzającego się błędu pomóc może restart aplikacji i wyczyszczenie danych aplikacji
100040 / 100041 - Wyczyść dane aplikacji. W przypadku powtarzającego się błędu pomóc może restart aplikacji
100050 - Sprawdź połączenie internetowe i spróbuj ponownie uruchomić materiał/transmisję. W przypadku powtarzającego się błędu pomóc może restart aplikacji i wyczyszczenie danych aplikacji
100060 - Spróbuj ponownie uruchomić kanał/live. W przypadku powtarzającego się błędu pomóc może restart aplikacji i wyczyszczenie danych aplikacji
200000 - Spróbuj ponownie uruchomić materiał. W przypadku powtarzającego się błędu pomóc może restart aplikacji i wyczyszczenie danych aplikacji
720000 - Sprawdź połączenie internetowe i spróbuj ponownie uruchom materiał/transmisję. W przypadku powtarzającego się błędu pomóc może restart aplikacji i wyczyszczenie danych aplikacji
730000 - W przypadku wystąpienia tego błędu, wyślij zgłoszenie na pomoc@polsatboxgo.pl zawierające tytuł materiału oraz informacje o urządzeniu