Jak zrezygnować z subskrypcji?

Wejdź na stronę polsatboxgo.pl, następnie zaloguj się i przejdź do sekcji "Moje dostępy", gdzie będziesz mógł wybrać pakiet, z którego chcesz zrezygnować.

 

Następnie wciśnij przycisk "Zrezygnuj" przy pakiecie, którego ważności nie chcesz przedłużyć.

 W kolejnym kroku zostaniesz poproszony o potwierdzenie. Aby zrezygnować z przedłużenia pakietu kliknij przycisk "OK".

 W następnym ekranie otrzymasz potwierdzenie wyłączenia dostępu do zakupionej wcześniej usługi cyklicznej.

Po kliknięciu w przycisk "OK" na następnym ekranie zobaczysz do kiedy jest jeszcze ważny pakiet, z którego zrezygnowałeś. W każdej chwili możesz wrócić do subskrypcji pakietu wybierając opcję "Przedłuż" w sekcji "Moje dostępy".

 

Jeśli posiadasz pakiet cykliczny zakupiony u swojego operatora (Plus, T-Mobile) rezygnacja z pakietu możliwa jest tylko poprzez kontakt z dostawcą usługi. Po naciśnięciu przycisku "Zrezygnuj" zobaczysz instrukcję rezygnacji.

 

Nie znalazłeś odpowiedzi?

Napisz do nas na adres pomoc@polsatboxgo.pl lub skorzystaj z formularza

    Cyfrowy Polsat S.A. jako administrator Pani/Pana danych osobowych przetwarzać będzie Pani/Pana dane w celu obsługi zgłoszeń kierowanych do Cyfrowy Polsat S.A., obsługi procesów wewnętrznych związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, obsługi postępowań cywilnych i egzekucyjnych, administracyjnych, karnych oraz w celu wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa. Przysługuje Pani/Panu prawo do dostępu do danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, sprostowania. Pełna informacja o przetwarzaniu danych osobowych
    Zapoznaj się z Polityką Prywatności

    Trwa wysyłanie
    Twoje zgłoszenie zostało wysłane. Dziękujemy!
    Wysyłanie nie powiodło się